sobota, maja 03, 2003

Hmm.....
Chyba masz rację.....
Przepraszam.................

Tak, niestety masz rację. Z bólem stwierdzam ostatnio coraz częściej, że zmieniam się na gorsze... Nie wiem jeszcze dlaczego, ale tak chyba naprawdę jest....
Nieraz jak sobie uświadomię (albo ktoś mi pokaże...) jak się zachowałem, to aż zaczynam mieć siebie dosyć! Naprawdę już nieraz nie mam do siebie siły... Chyba powinienem się nie odzywać... Ale tak też nie można...
Przepraszam jeszcze raz....

Nie wiem, może mi się po prostu żal zrobiło tej dziewczynki i trochę się wkurzyłem... Przepraszam...

I tak, przyznaję się do błędów. Nie mam wszystkich kopii i mam wielki bałagan na dysku...

Jaki ja jestem głupi..........

Tak samo z odpowiedzią na posta wita o emotikonkach: Wymyśleć to mi jest łatwo, ale sam sam już chyba z tydzień "piszę" skrypcik do odświeżania strony....

Chyba zasługuję na bana.... Nie odzywam się do poniedziałku.


Przepraszam jeszcze raz.

Brak komentarzy: